Kradzież należy zgłosić niezwłocznie na policję i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia kradzieży.
Szkodę należy zgłosić niezwłocznie do Zakładu Ubezpieczeń zgodnie z warunkami ubezpieczenia i uzyskać nadany numer szkody.
Po zgłoszeniu kradzieży na policję oraz do ubezpieczyciela, szkodę należy zgłosić do Centrum Obsługi Szkód Drivalia na adres szkodycfm@pl.drivalia.com
Po otrzymaniu oficjalnego potwierdzenia zgłoszenia kradzieży na policję, Drivalia Lease zawiesi Umowę Leasingu FSL przedmiotowego pojazdu i wstrzyma proces naliczania opłat miesięcznych.
Użytkownik ma obowiązek zabezpieczyć wszystkie kluczyki, sterowniki od pojazdu, oryginał dowodu rejestracyjnego, oryginał potwierdzenia zgłoszenia kradzieży na policji oraz wszelką dokumentację i materiały wymagane w trakcie likwidacji szkody przez policję, ubezpieczyciela oraz pracownika Centrum Obsługi Szkód Drivalia.
Centrum Obsługi Szkód Drivalia przekaże do Towarzystwa Ubezpieczeniowego zgromadzone dokumenty pojazdu, dowód rejestracyjny, 2 komplety kluczy z pilotami, potwierdzenie zgłoszenia kradzieży na policję, decyzję wyrejestrowania pojazdu z wydziału komunikacji, cesję przeniesienia praw własności oraz postanowienia z Prokuratury.
Odszkodowanie zostanie przekazane przez Ubezpieczyciela na konto Drivalia Lease.
Ostateczne rozliczenie szkody kradzieżowej oraz Umowy Leasingu FSL zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umów Leasingu oraz Ogólnymi Warunkami Usług Serwisowych nastąpi po otrzymaniu pełnego należnego odszkodowania od Ubezpieczyciela.