Szkoda częściowa

Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszenia szkody komunikacyjnej:

  1. Centrum Obsługi Szkód Drivalia wystawi oraz prześle zlecenie naprawy pojazdu do wybranego Serwisu Partnerskiego należącego do sieci naprawczej Drivalia.
  2. Serwis Partnerski w ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z użytkownikiem i umówi na oględziny oraz naprawę pojazdu.
  3. Centrum Obsługi Szkód Drivalia zgłosi szkodę do Towarzystwa Ubezpieczeniowego z polisy AC / OC sprawcy.
  4. Użytkownik otrzyma zwrotnie wiadomość mailową z potwierdzeniem zarejestrowania szkody komunikacyjnej wraz z nadanym numerem szkody, danymi kontaktowymi do Serwisu Partnerskiego, danymi przydzielonego opiekuna szkody po stronie Centrum Obsługi Szkód Drivalia oraz listą dokumentów, niezbędnych do dostarczenia w celu prawidłowego rozliczania naprawy pojazdu.
  5. O zakończeniu naprawy pojazdu użytkownik zostanie poinformowany przez Serwis Partnerski Drivalia.

W przypadku udziału w kolizji z winy innego uczestnika, Drivalia Lease rekomenduje każdorazowo wezwanie policji na miejsce zdarzenia w celu jednoznacznego potwierdzenia okoliczności oraz niezbędnych danych sprawcy.

Do użytkownika należy uzyskanie danych polisy sprawcy, danych jednostki policji interweniującej na miejscu zdarzenia oraz nadanego numeru sprawy przez funkcjonariuszy policji.