Dla kierowców
Dla kierowców

Full Service Leasing

Dla kierowców

 

Jeżeli jesteś użytkownikiem pojazdu Drivalia Lease w usłudze Full Service Leasing (FSL) poniżej znajdziesz przydatne informacje dotyczące obsługi Twojego kontaktu.

Wymiana opon

W ramach kontraktu FSL nasi klienci mają możliwość wymiany opon w sezonie letnim i zimowym w sieci partnerów współpracujących z Drivalia Lease. Opony są przechowywane w magazynach centralnych na terenie Polski i realokowane do wybranego przez użytkownika serwisu współpracującego. Aby wybrać serwis, w którym chcielibyście Państwo dokonać wymiany opon oraz umówić się na określony termin należy kliknąć w link: https://www.wizyty.euromaster.pl/ a następnie zalogować się do aplikacji używając nr rejestracyjnego pojazdu (login) oraz 5-ciu ostatnich cyfr nr VIN (hasło).

W celu otrzymania krótkiej instrukcji postepowania proszę obejrzeć krótki film instruktarzowy zamieszczony pod linkiem https://youtu.be/fjaVLX9AGcA.
Zachęcamy do korzystania z rozwiązań on-line ewentualnie o kontakt mailowy na adres: opony@pl.drivalia.com

 Serwis mechaniczny

W przypadku chęci wykonania przeglądu okresowego pojazdu należy wybrać jeden z dostępnych Serwisów Partnerskich Drivalia, należących do sieci autoryzowanych serwisów danej marki i umówić się na dogodny dla Państwa termin. Po przyjeździe do serwisu należy powiadomić serwis, że płatnikiem za usługę jest Drivalia Lease. Serwis musi skontaktować się z Drivalia Lease w celu uzyskania odpowiedniej autoryzacji na wykonane zlecenie.

W przypadku awarii lub usterki w pojeździe uniemożliwiającej kontynuację podróżny należy zadzwonić pod numer Assistance producenta i postępować zgodnie z udzielonymi instrukcjami.

Lista Serwisów Partnerskich Drivalia dostępna jest pod tym linkiem. W celu uzyskania informacji o Serwisie Partnerskim Drivalia prosimy o kontakt pod numerem +48 22 607 49 00.

Zachęcamy do korzystania z rozwiązań on-line ewentualnie o kontakt mailowy na adres: serwis@pl.drivalia.com

Assistance – Pomoc Drogowa

W przypadku wystąpienia awarii lub usterki w pojeździe uniemożliwiającej kontynuację podróżny należy zadzwonić pod numer Assistance producenta i postępować zgodnie z udzielonymi instrukcjami. Pojazd zostanie odholowany do najbliższego Serwisu Partnerskiego Drivalia.

W przypadku wystąpienia szkody komunikacyjnej na pojeździe uniemożliwiającej dalsza kontynuacje podróży należy zadzwonić na numer Assistance wskazany na polisie TU. Operator przekaże użytkownikowi dalsze instrukcje i podejmie adekwatne działania. Pojazd niejezdny zostanie odholowany do najbliższego Serwisu Partnerskiego Drivalia.

Samochód zastępczy

W przypadku wystąpienia awarii lub usterki w pojeździe uniemożliwiającej kontynuację podróżny należy zadzwonić pod numer Assistance producenta i postępować zgodnie z udzielonymi instrukcjami. Samochód zastępczy zostanie udostępniony użytkownikowi zgodnie z zakresem określonym przez producenta pojazdu.

W przypadku wystąpienia szkody komunikacyjnej na pojeździe uniemożliwiającej dalsza kontynuacje podróży należy zadzwonić na numer Assistance wskazany na polisie TU. Operator przekaże użytkownikowi dalsze instrukcje i podejmie adekwatne działania. Pojazd zastępczy zostanie udostępniony użytkownikowi zgodnie z zakresem określonym w Umowie Leasingu FSL.
Użytkownik ponosi koszt wynajmu pojazdu zastępczego za okres przekraczający bezpłatny czas użytkowania pojazdu zastępczego, określony w Umowie Leasingu FSL.

Zwrot pojazdu

 

W celu umówienia się na zwrot pojazdu po kontrakcie należy skontaktować się Finansującym wysyłając zgłoszenie na adres mailowy: remarketingcfm@pl.drivalia.com.
Drivalia Lease poinformuje użytkownika o miejscu zwrotu pojazdu.
Użytkownik powinien pamiętać, aby pojazd podczas zwrotu powinien być:

  • czysty wewnątrz i na zewnątrz
  • w stanie technicznym odpowiadającym normalnemu zużyciu
  • wyposażony tak jak w dniu rozpoczęcia kontraktu
  • zaopatrzony w niezbędną dokumentację

Ponadto użytkownik przed zwrotem pojazdu musi:

  • usunąć wszelkie awarie i usterki
  • usunąć wszelkie szkody
  • usunąć oklejenie pojazdu
  • usunąć dodatkowe wyposażenie w tym akcesoria

Zwrot pojazdu odbywa się na podstawie protokołu przekazania pojazdu w obecności Finansującego lub osoby reprezentującej Finansującego.